Menu

Filter op
content
PONT Omgeving

Artikel 19d

  • 1

    Een netbeheerder voorziet in een transparante, eenvoudige en goedkope procedure voor de behandeling van klachten van afnemers als bedoeld in artikel 95a, eerste lid, over het netbeheer.

  • 2

    De in het eerste lid bedoelde procedure voorziet er voorts in dat:

    • a.

      de behandeling van de klacht geschiedt door een persoon die niet bij de gedraging waarop de klacht betrekking heeft, betrokken is geweest,

    • b.

      de klager schriftelijk en gemotiveerd in kennis wordt gesteld van de bevindingen naar aanleiding van de klacht en van de conclusies die daaraan worden verbonden, en

    • c.

      de klacht zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen acht weken wordt afgehandeld.

Informatie geldend op 14-07-2020

Regelgeving die op dit artikel is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Beleidsregels en circulaires die dit artikel als wettelijke bevoegdheid hebben

Geen

Artikelen of vergelijkbare tekst die verwijzen naar dit artikel

  1. Besluit experimenten decentrale duurzame elektriciteitsopwekking
    artikel: 10

  2. Elektriciteitswet 1998
    artikel: 77i, 15

Overzicht van wijzigingen voor dit artikel

(14-07-2020)

Ontstaansbron

Inwerkingtreding

Datum van inwerking- treding

Terugwerkende kracht

Betreft

Ondertekening

Bekendmaking

Kamerstukken

Ondertekening

Bekendmaking

Opmerking

01-07-2011

wijziging

26-02-2011

Stb. 2011, 130

31374

27-04-2011

Stb. 2011, 203

14-07-2004

nieuw

01-07-2004

Stb. 2004, 328

29372

02-07-2004

Stb. 2004, 330

Inwtr. 1

Opmerkingen

  • 1) De datum van inwerkingtreding is vastgesteld onder toepassing van artikel 16 van de Tijdelijke referendumwet.