Wegnummer |
Omschrijving wegvak |
Aard van het project |
Wijziging aantal rijstroken |
Kilometrering |
|||
van |
naar |
van |
tot |
||||
A9 |
Wijkertunnel Badhoevedorp |
||||||
1 |
A9 |
Aansluiting Velsen–Raasdorp |
inrichten vluchtstrook als spitsstrook en aanpassingen in knooppunt |
2x2 |
2x3 |
41,0 |
49,1 |
2 |
A9 |
Knooppunt Raasdorp–knooppunt Badhoevedorp |
inrichten vluchtstrook als spitsstrook en aanleg weefstroken |
1x2 |
1x3 |
34,9 |
38,3 |
A9 |
|||||||
2a |
A9 |
Alkmaar–Uitgeest |
aanleg spitsstrook |
2x2 |
2x3 |
59,0 |
70,7 |
A7 |
Oostbaan richting Hoorn |
||||||
3 |
A7 |
Zaanstad–Purmerend |
inrichten vluchtstrook als spitsstrook |
1x2 |
1x3 |
4,7 |
14,8 |
A12 |
Utrecht–Den Haag |
||||||
4 |
A12 |
Zoetermeer–Zevenhuizen |
aanleg plusstrook |
2x2 |
2x3 |
15,8 |
23,0 |
5 |
A12 |
Zevenhuizen–Gouda |
aanleg plusstrook |
2x2 |
2x3 |
23,0 |
27,0 |
6 |
A12 |
Woerden–Gouda |
aanleg plusstrook |
1x3 |
1x4 |
45,0 |
27,0 |
A12 |
Utrecht–Duitse grens |
|
|||||
7 |
A12 |
Utrecht–Bunnik |
aanleg extra rijstrook |
2x3 |
2x4 |
63,5 63,5 |
67,4 (noordbaan) 67,6 (zuidbaan) |
8 |
A12 |
Bunnik–Driebergen |
aanleg extra rijstrook en plusstrook |
2x2 |
2x4 |
67,4 67,6 |
70,9 (noordbaan) 71,5 (zuidbaan) |
9 |
A12 |
Driebergen–Maarsbergen |
aanleg plusstrook |
2x2 |
2x3 |
70,9 71,5 |
82,0 (noordbaan) 82,0 (zuidbaan) |
10 |
A12 |
Veenendaal–Ede |
inrichten linker rijstrook als plusstrook en aanleg weefstroken |
2x2 |
2x3 |
90,0 |
110,6 |
CRAAG |
|
||||||
11 |
A9 |
Holendrecht–Diemen |
inrichten vluchtstrook als spitsstrook |
2x2 |
2x3 |
4,5 |
12,1 |
12 |
A1 |
't Gooi |
inrichten vluchtstrook als spitsstrook |
2x2 |
2x3 |
21,2 |
29,6 |
13 |
A1/A6 |
Muiderberg–Almere Stad west Oostbaan |
inrichten vluchtstrook als spitsstrook |
1x3 |
1x4 |
12,0 41,2 |
15,4 (A1) 48,0 (A6) |
14 |
A1 |
Diemen–Muiderberg |
uitbreiden wisselstrook |
1x1 |
1x2 |
6,4 |
17,8 |
A2 |
|||||||
14a |
A2 |
Holendrecht–Maarssen |
aanleg extra rijstrook |
2x4 |
2x5 |
34,0 |
57,0 |
14b |
A2 |
Urmond–Maasbracht |
aanleg spitsstrook |
1x2 |
1x3 |
239,1 |
221,7 |
14c |
A2/A76 |
Urmond–Geleen |
aanleg extra rijstrook en aanpassing knooppunt Kerensheide |
2x2 |
2x3 |
239,1 (A2) |
4,5 (A76) |
A28 Utrecht–Amersfoort |
|||||||
14d |
A28 |
Utrecht–Leusden Zuid |
aanleg extra rijstrook |
2x2 |
2x3 |
0 |
17,8 |
14e |
A28 |
Leusden Zuid–knooppunt Hoevelaken |
aanleg plusstrook en weefstroken en aanpassing knooppunt Hoevelaken |
1x2 |
1x3 |
17,3 |
46,5 (A1) (oostbaan) |
aanleg plusstrook en weefstroken |
1x2 |
1x3 |
27,7 |
17,3 (westbaan) |
Wegnummer |
Omschrijving wegvak |
Aard van het project |
Wijziging aantal rijstroken |
Kilometrering |
|||
van |
naar |
van |
tot |
||||
CRAAG |
|
||||||
15 |
A4 |
Knooppunt Badhoevedorp – knooppunt Nieuwe Meer |
inrichten vluchtstrook als spitsstrook en aanleg weefstroken |
2x3 |
2x4 |
0 |
4,0 |
16 |
A10 zuid |
Knooppunt Nieuwe Meer – knooppunt Amstel |
inrichten vluchtstrook als spitsstrook en aanleg weefstroken |
2x3 |
2x4 |
16,0 |
20,9 |
A2/A27 |
|
||||||
17 |
A2/A27 |
Everdingen – Lunetten |
inrichten vluchtstrook als spitsstrook en aanleg weefstroken |
1x2 |
1x3 (deels 1x4) |
57,2 |
70,2 |
A28 |
Utrecht–Amersfoort |
|
|||||
A1 |
|
||||||
20 |
A1 |
Hoevelaken–Barneveld zuidbaan |
inrichten vluchtstrook als spitsstrook |
1x2 |
1x3 |
46,0 |
54,0 |
A27 |
|
||||||
22 |
A27 |
Gorinchem–Noordeloos |
inrichten linkerrijstrook als plusstrook |
1x2 |
1x3 |
37,3 |
43,0 |
Prins Clausplein |
|
||||||
23 |
A4 |
Aansluiting Leidschendam Prins Clausplein |
inrichten vluchtstrook als bufferstrook |
1x3 |
1x4 |
44,0 |
46,3 |
24 |
A12 |
Prins Clausplein–Voorburg |
inrichten vluchtstrook als bufferstrook |
1x4 |
1x5 |
6,4 |
5,0 |
A13 |
|
||||||
25 |
A13 |
Zestienhoven–Delft Zuid |
inrichten vluchtstrook als spitsstrook |
1x3 |
1x4 |
17,1 |
10,6 |
A20 |
|
||||||
26 |
A20 |
Terbregseplein |
inrichten extra rijstrook als bufferstrook |
1x4 |
1x5 |
38,9 |
34,5 |
Coenplein |
|
||||||
A1 |
|
||||||
28 |
A1 |
Knooppunt Watergraafsmeer – knooppunt Diemen |
inrichten als bufferstrook |
2x3 |
2x4 |
8,0 |
3,7 |
A50/A1 Valburg–Heteren/Arnhem–Deventer |
|
||||||
29 |
A50/A1 |
Arnhem Centrum–knooppunt Beekbergen |
inrichten vluchtstrook als spitsstrook |
2x2 |
2x3 |
183,3 |
203,0 |
30 |
A50/A1 |
Knooppunt Beekbergen–Deventer Oost |
inrichten linkerrijstrook als plusstrook |
2x2 |
2x3 |
88,1 |
108,6 |
31 |
A50/A1 |
Heteren–Valburg |
inrichten vluchtstrook als spitsstrook |
1x2 |
1x3 |
158,7 |
155,9 |
A2 Den Bosch–Eindhoven |
Regelgeving die op dit is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)
Geen
Beleidsregels en circulaires die dit als wettelijke bevoegdheid hebben
Geen
Artikelen of vergelijkbare tekst die verwijzen naar dit
(18-08-2017)
Datum van inwerking- treding |
Terugwerkende kracht |
Betreft |
Ondertekening |
Bekendmaking |
Kamerstukken |
Ondertekening |
Bekendmaking |
Opmerking |
t/m 01-01-2009 |
wijziging |
02-04-2009 |
02-04-2009 |
|||||
wijziging |
23-08-2007 |
23-08-2007 |
||||||
wijziging |
24-05-2004 |
24-05-2004 |
||||||
wijziging |
14-08-2003 |
14-08-2003 |
||||||
nieuwe-regeling |
02-06-2003 |
02-06-2003 |